Zempléni Z.H.K. Hulladékkezelési Közszolgáltató Nonprofit Kft.

Kontroller

Főbb feladatok, munkák:

  • Adatszolgáltatások, elemzések, tervek, terv-tény kimutatások, rendszeres és ad hoc riportok készítése;
  • A társaság éves üzleti tervének és költségvetési koncepciójának, éves és évközi beszámolójának elkészítése;
  • Költségelemzések, hatékonyság, gazdaságossági számítások készítése;
  • Elemző módszerek kialakítása, az önköltségszámítás folyamatának szabályozása, alkalmazása;
  • Vezetői információs rendszer üzemeltetése és fejlesztése;
  • Kontrolling-, tervezési- és riporting folyamatok, valamint az azt támogató IT megoldások fejlesztése, működtetése;
  • A társaság teljesítményének mérésére alkalmas feladat-, teljesítmény-, kapacitás-, eredményesség- és hatékonysági mutatószám-rendszer kialakítása, működtetése és fejlesztése;

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Felsőfokú végzettség (preferáltan gazdasági/pénzügyi területen), minimum 2 év releváns kontrolling tapasztalat;
  • Analitikus, elemző gondolkodásmód, nagyfokú precizitás;
  • Magabiztos és magas szintű MS Office (kiemelten Excel adatbázisok) ismeret;
  • Kiváló logikai képesség, proaktivitás, megbízhatóság, önálló munkavégzés, jó együttműködési készség.

Amit kínálunk:

  • Értékteremtő feladatokat, kihívásokat, fejlődési lehetőséget;
  • Stabil vállalati és szakmai hátteret;
  • Hosszú távú munkalehetőséget;
  • Lendületes, fiatalos csapatot, magas szintű szakmai tudással;

Állás, munka területe(i):

  • Pénzügy, Könyvelés
  • Kontrolling

Munkavégzés helye: MISKOLC