Főbb feladatok, munkák:
- Adatszolgáltatások, elemzések, tervek, terv-tény kimutatások, rendszeres és ad hoc riportok készítése;
- A társaság éves üzleti tervének és költségvetési koncepciójának, éves és évközi beszámolójának elkészítése;
- Költségelemzések, hatékonyság, gazdaságossági számítások készítése;
- Elemző módszerek kialakítása, az önköltségszámítás folyamatának szabályozása, alkalmazása;
- Vezetői információs rendszer üzemeltetése és fejlesztése;
- Kontrolling-, tervezési- és riporting folyamatok, valamint az azt támogató IT megoldások fejlesztése, működtetése;
- A társaság teljesítményének mérésére alkalmas feladat-, teljesítmény-, kapacitás-, eredményesség- és hatékonysági mutatószám-rendszer kialakítása, működtetése és fejlesztése;
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Felsőfokú végzettség (preferáltan gazdasági/pénzügyi területen), minimum 2 év releváns kontrolling tapasztalat;
- Analitikus, elemző gondolkodásmód, nagyfokú precizitás;
- Magabiztos és magas szintű MS Office (kiemelten Excel adatbázisok) ismeret;
- Kiváló logikai képesség, proaktivitás, megbízhatóság, önálló munkavégzés, jó együttműködési készség.
Amit kínálunk:
- Értékteremtő feladatokat, kihívásokat, fejlődési lehetőséget;
- Stabil vállalati és szakmai hátteret;
- Hosszú távú munkalehetőséget;
- Lendületes, fiatalos csapatot, magas szintű szakmai tudással;
Állás, munka területe(i):
- Pénzügy, Könyvelés
- Kontrolling
Munkavégzés helye: MISKOLC